Hudvård en söndagkväll

Det har blivit en sorts vana att blogga med ca en veckas mellanrum. Men vad gör det egentligen? Jag har helt enkelt fullt upp så jag hinner inte blogga jämt och ständigt även om jag skulle vilja.
Jag har tex precis löst ett av mina i-landsproblem, haha. Jag är ute efter ny rengöring, fukt och allt som hör där till. Jag har, som dom flesta vet använt Mary Kay i ett bra tag nu och har varit nöjd med deras produkter. Jag har ju trots allt själv jobbat som fristående hudvårdskonsult!
Men nu vill jag prova nånting annat, förnya mig och hitta nått som är riktigt grymt. Så efter många om och men, som man säger när man grubblat fram och tillbaka, har jag bestämt mig för att prova på produkter från Clinique.
Vad sägs om det?
Får nog ta mig in till stan i veckan och shoppa loss bland hudvårdshyllorna.

Från Kicks.se

Kommentarer
Du heter? Anonym

fin blogg !! :D

2011-09-12 @ 10:21:30
URL: http://jaghjartardeeej.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0