Komplimanger, jeans och promenad

Så himla skönt att sluta tidigt. Jag tycker det trots att jag precis varit och handlat och har en hel lägenhet som ska städas, samt diska. Det gör mig inte så mycket, inte idag iallafall. Jag är en glad tjej! Vet inte om det fortfarande är mina nya jeans, som jag fått så mycket komplimanger för idag, eller om det är för att min älskade sambo kommer hem från Stockholm ikväll? 
Ska jag vara ärlig så tror jag att det är jeansen, haha. Jag vet inte men det var precis som att det stog stämplat i min panna idag att jag hade nya jeans och att jag behövde lite jeans-pepp nu när jag har startat min jeans terapi, haha. Jag blev så glad av deras komplimanger!
Jag var även en duktig tjej idag och började med något som jag hoppas kan bli en vana, för det är en jäkla bra vana! Istället för att lägga mig i soffan inne i vårat personalrum i 30 minuter, gick jag ut på en promenad. Hur duktigt var inte det? Var ju superskönt. Pluggade i musik i öronen och vandrade på. Tänkte att jag kunde ha mina promenadskor på jobbet. Idag gick jag i mina gummistövlar haha. Dock ville jag inte gå nån PW eftersom jag har så fruktansvärt lätt för att bli varm/svettig. Så en halvsnabb promenad fick det bli i förmiddags, gott.
Nu ska jag ta tag i städning och lite annat, vi hörs kanske sen.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0