Kuling, regn och måndagsmys!

Go'kväll! Det är precis vad det är, en go kväll alltså. Har haft en riktig slappeftermiddag/kväll. Åt rester från igår till middag, otroligt bekvämt att bara slänga in i micron och värma. Disken då? Den tänkte jag att man kan ta hand om i ett annat liv, haha. Iallafall en annan dag, typ imorgon. 
Det är ju nånting som kommit krypandes, det där med att jag inte klarar av att det står ett berg med disk i köket, eller när det ligger damm-råttor i hörnen. När jag fortfarande bodde hemma såg mitt rum, nio gånger av tio, ut som ett krigsfält. Men inte gjorde jag nånting åt saken! När man öppnade garderoben spydde den ut kläder på en för att jag alltid bara slängde in kläderna. 
Så är det inte nu kan jag säga. Dock är väl inte garderoben i toppform men den går helt klart att öppna och stänga utan problem. Man kan till och med urskilja vad som hänger på galgarna och vilken hög som är linnen, byxor, tröjor osv. Inte illa!
Det är dags för mig att krypa ner under täcket och fortsätta min mys-måndag, tills jag somnar. Trots kuling, regn och allt väder på utsidan kommer jag nog sova som en prinsessa ändå. Jag brukar lyckas med det. 
God natt!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0