Linne och väska från nelly.com

Är egentligen ute efter en ny väska, min ena har gått i sönder och som jag ser det går den inte att laga. Även om den går att laga så skall det göras EFTER att den nya har införskaffats, haha.
Vill ha en lagom väska och då förstår ni precis vad jag menar, eller hur? Den skall inte vara för liten, jag vill få plats med allt det nödvändiga men den ska även rymma en matlåda. Sounds boring, I know men dom gångerna jag åker buss vill jag inte sitta med en matlåda i högsta hugg eller ha den i en påse. Det funkar inte. Så en väska där jag helt enkelt får plats med dagens lunch dom dagarna jag har med mig det. Sen ska den inte vara FÖR stor, för jag vill kunna använda den även då jag inte ska bära runt på matlådor, haha.
Kollade runt lite på nelly.com och hittade även ett snyggt linne. Vem är förvånad? Lägger upp bild på linnet och även en väska jag fastnade för, dock behöver jag just inte ha denna väskan men det var inget fel på den. Enjoy! :)

Linne M BY M , Nelly.com 449kr

Väska Rosie & Roses 549kr.



Kommentarer
Du heter? merlys

lungt! ;)



haha ja gör det! kram

2011-09-22 @ 22:43:50
URL: http://merlys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0