Nyfixade naglar

Hej hej hallå! Vilken otroligt töntig hälsningsfras, haha. Jag sitter i soffan, för ovanlighetenskull, med nymålade naglar. Fick äntligen tummen ur att prova mitt nya lack jag köpte på Lindex för ca två veckor sedan. Ett grått lack ifrån Depend och det känns helt okej. Har varit ute efter ett grått lack länge, så jag köpte först ett annat som var mörkare, supersnyggt men i vissa ljus såg det svart ut. Vilket inte var min tanke med det hela. Vill ha ett där man verkligen ser att dom är gråa. Så det fick bli ett till, det här ifrån Depend och det känns bra i färgen. Dock tycker jag att Depends nagellack överlag känns lite "B" när man lackar. Det blir lixom inte riktig bra. Men med två lager fick jag till det idag.
Shit, en sån lång text bara för att jag har målat naglarna? Tokigt.
Vi har hunnit med mycket idag. Lägenheten riktigt glänser! Min kära sambo fick ett sånt där riktigt städryck innan frukost så medans vi väntade på att brödet skulle bli färdigt (yes, jag bakade bröd till frukost, lyx) så började vi städa. På sånna där ställen som man kanske inte städar så ofta! Rensade en del och lägenheten blev om möjligt ännu snyggare. Bra jobbat av oss!
Hunden är ju hos oss, så det kändes kanske lite meningslöst att dammsuga när hon ändå är överallt och hårar ner haha. Men äsch, det känns bra ändå!
Det är strax dags för en eftermiddagspromenad, det har varit skönt ute hela dagen så det blir nog en lite längre promenix den här gången.
Hörs senare. Slänger upp en bild på nagellacket, dock är det inte mina naglar denna gången.
Sökte på Google efter färgen.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0