Parkas - HM

Jag gillar den här jackan, tror jag?! Har nog inte riktigt bestämt mig men den är ju snygg. Frågan är hur varm den är, hade tänkt ha den som vinterjacka. Min andra som jag faktiskt haft i 2 eller till och med 3 år, har gått sönder och jar är sjukt trött på den. Hade den som jobbjacka förra året.
Så jag beställde en ny förra året ifrån Ellos som visade sig vara ganska tunn men ändå vadderad, så med en tjock tröja under kunde jag ha den i vintras, men hade jag inte en tjock stickad tröja under så var den för kall. Alltså hade det varit gott med en ny, riktit vinterjacka. Eller hur?
Vet inte om det är onödigt att lägga pengar på en till jacka med tanke på att jag beställde en ny förra året men den här kategorin heter, Pengar över? Av en anledning, haha.
Så vi tänker på saken!

Parkas 499kr - HM. Den finns även i khakigrön men jag gillade nog den svarta bättre. Trots att jag annars är ett stort fan av militärgrönt.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0