Hollywood

Det blev hemmagjorda hamburgare med nybakade bröd till middag idag. LCHF-bröd såklart! Kan ni gissa vem som bestämde middagen? Lina Lina Lina. Jag är ju så svag för hamburgare man gör själv och idag mår jag inte riktigt bra, så det fick bli min favoritmåltid, gott.
Bröden är enkla och går snabbt att göra, så medand som var i ugnen hoppade jag in i duschen. Jag frös som en, jag vet inte vad, nakenhund kanske? på vägen hem från jobbet förut. Eller inte jobbet, om jag ska vara ärlig, jag hade ett tandläkarbesök inbokat i eftermiddags. Det gick bra men jag ska laga en tandjävel (ursäkta språket) men fick inte tid förrän i mitten av November. Men antagligen kommer jag inte störas av det där lilla hålet eftersom jag inte gjort det hittills.
Annars har dagen varit bra, förutom att jag känt mig febrig hela dagen och haft en sån där förkylningskänsla i hela kroppen. Gillar inte den känslan. Skall vara hemma imorgon, men det skulle jag varit även om jag känt mig frisk, så det passade bra med en ledig onsdag just imorgon. Tänkte vila upp mig ordentligt så jag orkar jobba torsdag och fredag. Den kommande helgen är lugn och det kanske passar fint.
Just nu sitter jag och småkollar på House, tror jag börjar fastna ordentligt för den karln, haha.
Hade tänkt att se det senaste avsnittet av mina kära Hollywood fruar men jag ska spara det till imorgon. Den som spar han har!
Nu blir det full koncentration på House ... och lite bloggar, hihi.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0