Lite godbitar ifrån Gina!

Japp, då var vi där igen, att jag bara måste ha ungefär halva Gina tricots kläder. Har hängt runt en liten stund på hemsidan och plockade ut några av godbitarna i form av bilder. Några av dessa godbitar behöver absolut bli mina. Kanske till nästa lön! Beware.
Annars är det ju alla ♥-dag imorgon, så den som känner för att ge mig något fint. Här kommer det sten-säkra tips!
Njut kära vänner.
Alla bilderna har jag tagit ifrån ginatricot.se. Det är inte så mycket färg-glatt men ni som känner mig vet att jag är en sucker för svart. Dock så är det inte så mycket färg i butikerna, än.. Det kommer väl nämre våren! :)


Här funderar jag på om man får rumpan/låren på köpet?
Finns ett par liknande, otroligt snygga shorts. Men dom borde vara slutsålda vid det här laget, hittade dom inte på hemsidan. Så vet ni!

Finns i flera olika färger, även dom är snygga.
Det är väl lite så med Gina tricot, som jag tycker är lite trist. Det är att dom gör så snygga kläder, så att varannan tjej man möter är klädd i gina-kläder. Men, det gör inte så mycket. Ville bara få det sagt!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0