Thaimat botade inte febern..

Så ligger jag här på soffan igen, har bytt håll, så jag ligger på andra sidan. Har legat här precis hela dagen. På min lediga fredag. Det har varit jag, soffan och febern. Kul fredag va?
Men konstigt nog, trots feber och huvudvärk, så har den varit bra ändå. Jag fick bestämma maten och valde då thaimat med motiveringen att min feber kanske försvinner. Precis som med Karlsson på takets kuckelimuckmedicin.
Det var supergott med thaimat men febern gav inte med sig. Men det är inte hela världen, jag har haft sällskap här ikväll. Mikael tog med sig Tony hem efter jobbet och lite senare kom Benjamin. Trevligt!
Det är lite roligare att vara sjuk när man har sällskap. Så min dag har med andra ord varit ganska tråkig. Det är så tråkigt att vara sjuk! Jag hade tänkt att träna, köpa glass (den där lchf-glassen jag skrev om för några dagar sedan) städa och snygga upp i lägenheten. Men inget av det blev gjort! Snyggade till lite här hemma innan killarna kom men det var inte mycket. Jag är ju trots allt sjuk.
Så, nu börjar sängen locka mer än soffan. Det är ju sorgligt när man byter ifrån soffan till sängen.
En sak känns bra med att ligga här, sjuk på soffan. Det är att jag ligger här med träningsvärk!
Gott är det. Varje gång jag ska sätta mig upp hugger det till i magen. Det känns inte lika dåligt att vara sjuk då :)
Hoppas ni haft eller har en bra fredag! Vi hörs.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0