Weekend, bokat och klart!

Det är nått speciellt med att säga "god natt, sov gott" över telefon alltså. Det är extra mysigt på något sätt.
Jag kommer få göra det en kväll till, lucky me!
Jag har haft en skön avslutning på måndagen. Jag bokade av mitt träningspass, som jag skrev tidigare men jag åkte till gymmet i alla fall. Jag gick som en tok på crosstrainern, i 20 minuter med musik i öronen. Jag tyckte att det räckte så för idag. Det är så mycket bättre än ingenting. Jag köpte med mig mat på vägen hem, gott.
Kan ni tänka er att jag åt maten framför ett avsnitt av Sex and the City? Helt otroligt. Jag har återigen totalfastnat för den serien och det är alldeles underbart. Den har precis allt!
Jag vet att jag skriver om den i nästan varje inlägg men håll ut, jag har bara 2½ säsong kvar! Efter det tänkte jag kolla på både filmerna. Jag har ju sett dom såklart men jag ska se dom bara för att. Då har jag lixom kollat på allting ifrån avsnitt 1 till sista filmen. Bättre än så blir det inte!
Imorgon är det tisdag för er som missat det. Det står jobb 7-17 på mitt schema och efter det träning. Ett spinningpass eller cykel aktivio som det heter på Sportlife. Hoppas på ett grymt pass!

Fick bokat lite mer tågbiljetter idag, kanske kan bli min nya hobby?
Tågresan hem ifrån Stockholm gick på 712kr för oss båda. Inte alls illa pinkat, tycker jag. Det betyder alltså att våran helg i Stockholm är fixad och jag längtar!
Låt det nu bli vår snabbt, tack. Men inte för snabbt, jag ska hinna träna innan sommaren också.
Nu, trots att klockan inte ens är mycket går mina ögon i kors. Sov riktigt kasst natten till idag så jag kommer antagligen att sova som en stock inatt.
Trots att det är lite "jobbigt" att somna ensam så sover jag oftast supergott eftersom jag trots allt har sängen för mig själv. Lyx!
Hoppas ni haft en bra måndag också.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0