Det måste vara något fel på mig!

Gott folk, måndagen har gått och det är redan kväll. Babblar jag alltid om hur fort tiden går eller?
Jag tycker bara det är helt otroligt att den kan gå så fort. Det har lixom redan gått en hel dag av denna veckan, tänk, snart är det helg!
Underbara helg. Eftersom jag störtat i soffan med en massa stora kuddar bakom ryggen så längtar jag nog lite till helgen. Men samtidigt som jag gör det så tänker jag att jag inte behöver längta. För den tiden jag längtar till, i detta fallet helgen, kommer snart att vara här! Svisch säger det så är det helg.
Nej alltså, egentligen gillar jag vardagen också. Det låter som att jag är helt anti. Så är ju inte fallet.
Ni som känner mig vet att jag alltid är en glad prick. Nästan alltid i alla fall.
Måndagen, nu när vi ändå är inne på det, har varit riktigt bra. För att vara en måndag har den nog till och med varit grym!
Började dock kl 6 imorse, det är ju fortfarande på tok för tidigt att börja då. Det är lixom inte mänskligt att klockan ringer 04:55.... Men jag tog mig upp och som vanligt är jag förvånansvärt pigg!
Det måste vara något fel på mig. Varje gång det är dags att börja kl 6 så vaknar jag tusen gånger på natten. Jag vaknar och känner mig pigg med en konstig känsla i kroppen. Det känns som att klockan kommer att ringa om typ 5 minuter så jag måste kolla vad klockan är.
Detta hände mig 01:22, 02:38, 03:47 och 04:12. Klockan ringde som sagt 04:55. VARFÖR HÄNDER DETTA?
För såhär blir det aldrig när jag ska börja kl 7 eller senare. Knasigt eller hur?
Jag är, som ni säkert förstår trött som en tok just nu. Tänkte faktiskt stänga ner datorn, gud, vilken människa säger så nu för tiden? Typ, min mamma och pappa haha. Dom är så söta!
Sedan krypa ner i sängen och mysa med det absolut fluffigaste täcket. Lovely!
Förresten, måndagen tog ju inte slut kl 6 imorse. Den började ju då, för tusan. Jag jobbade som sagt, först 6-10 nere på anläggningen och sedan eftermiddagen uppe på kontoret.
Efter jobbet var jag redan en tröttis och jag var berred på att åka hem och lägga mig på soffan och umgås med brudarna från Manhattan men icke, jag hade ju träningsväskan i bilen och hade ångrat mig till tusen om jag hade hoppat över att träna för att kolla på Sex and the City.
Det hade aldrig funkat. Så jag pallrade mig till gymmet och körde 15min på rullbandet i raskt tempo och ett program med olika motstånd och lutning på crosstrainern i 30 min. Inte illa va?
Så nu ligger jag här efter att ha slängt in en tvätt i tvättmaskinen, som min prins hängde upp, lagat middag, klippt Tony och ätit kladdkaka med grabbarna.
Bra måndag, for sure.

Kommentarer
Du heter? M

Svar:



Haha eller så vill du öka statistiken? ;)

Brödet blev nog inge bra...

Har inte smakat än och jag vet inte hur mycket kolhydrater det är i :)

Sukrin fanns inte.. haha såg du inte mitt sms? Blev så jävla arg.. Får gå till någon av hälsobutikerna imorgon!

Nu ska ja tillbaka till köket, hoppas jag fick med alla svar nu. PUSS

2012-01-24 @ 20:36:22
URL: http://vestluund.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0