Heja Expressen!

Köpte en ny tidning igår. Den hade premiär, om nu tidningar också har premiär när dom kommer ut för första gången. Ett helt nytt magasin ifrån Expressen och jag vill med detta säga, bra gjort Expressen!
Det är absolut en av dom bästa tidningarna jag någonsin köpt. Jag lusläste den med en gång igår. Killarna spelade tv-spel och jag läste tiding. Perfekt kombo!
Den innehöll en massa bra recept, tips och tankar kring just lchf. Det var lixom en sån skön blandning av allting, helt enkelt gott och blandat. Men framför var det inspirerande och peppande att läsa!
Jag har lite kvar att läsa igenom, tänkte krypa ner under täcket och göra det nu faktiskt.
Kladdkakan jag bakade sparar vi tills imorgon. Och det är helt sjukt. För i min värld har det nog aldrig hänt. Att jag tackat nej till en nybakad kladdkaka! Men ärligt talat så är jag faktiskt inte sugen. Och man ska ju vara ärlig mot sig själv, det är tydligen bra sägs det, haha. Så nej, ingen kladdkaka idag!
Imorgon har jag bokat in mig på ett träningspass mitt på dagen. Dock som reserv och ärligt talat tror jag inte att jag får platsen men det är inte hela världen. Får jag den inte blir det en sväng i gymmet istället och det är ju inte illa.
Efter det ska jag klippa mamma och sedan blir det söndagsmiddag (förhoppningsvis) hos mammsen och pappsen. Mysigt!
Jag är en riktig sån där familje-tjej så för mig passar det alldeles perfekt!
Tänkte ta en promenad med vovven också, både hon och jag är tokiga i snö. Blir bra! En bra söndag framför oss med andra ord.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0