Om sanningen ska fram, för det ska den, säger Amarillo..

Alltså vad är det med mig denna veckan egentligen? Den som vet svaret, please tell me.
Jag är trött och har lixom inte lust med nånting. Fast det är roligt på jobbet och dagarna går snabbt. Får inte riktigt ihop det. Tror, eller vet, att jag verkligen behöver sol och lite vårkänslor, snarast.
Helst en vecka i Grekland! Har jag sagt att jag drömt mig bort och hängt, typ varje dag, inne på ving.se för att dregla över ett otroligt fint hotell jag hittat i Rhodos. Åh, ge mig det nu!
Dock har jag och min ekonomi kommit överrens om att det skall sparas lite först. Så en utlandsresa är inte aktuell just nu. Punkt slut.
Jag tror att jag är trött på vädret! För visst kan man få sån där åh-jag-orkar-inte-gå-upp-ur-sängen känsla då?
Det är alltså inte för att jag är trött, alltså sovtrött, utan för att jag helt enkelt inte vill.
Hm, knepigt. För jobbet är som sagt kul och trots att det redan varit mycket denna veckan så är det roligt!
Var på möte igår och det var ett alldeles grymt möte som gick otroligt bra trots att jag då kände mig som ett överkört löv(?), typ. Jag fick superbra besked och jag vet att våren kommer bli riktigt bra. Kanske till och med hela året?
Jag behöver egentligen inte berätta mer om mötet, håller det för mig själv men vill ändå skryta lite med att ni numera kan kalla mig för tjänsteman, (mamma håller på att det heter tjänstekvinna eftersom att jag är tjej, men trots mitt kön heter det ändå tjänsteman) det är inte illa! Stolt tjej :)
Så visst händer det grejer, kul!
Hörni, jag har en lösning på min överkörd som ett löv-känsla. Ett avsnitt eller tre av SATC i soffan, under filten och vill  man slå på stort fixar man ordning en kopp te till sig själv.
Kvällen går alltså med andra ord alltid att rädda!
Jag hoppas verkligen att vi kan få med oss crosstrainern hem i helgen, om den går att packa ihop och få in i våran bil. Vill ha den hos mig nu, nu, nu!
Påtal om att kvällen går att rädda alltså... Haha!
Förresten hade jag en superhelg, lever lite på den fortfarande. Underbart!
Känner att detta inlägget blev kusligt likt det förra, då syftar jag på att jag nämner Greklandsresa, crosstrainer och jobb i båda två. Men om sanningen ska fram, vilket den ska (det säger iallfall Amarillo, höhö) så är dom tre grejerna dom enda som cirkulerar i min skalle just nu. Och dom hänger faktiskt ihop, på nått konstigt vänster.
Kanske ganska okonstigt, bestämt själv. Såhär är det: För att kunna åka till Grekland behöver jag spara lite pengar, pengar får jag genom att jobba, för att orka jobba en massor och dessutom få fina bilder från semestern behöver jag träna. Hur bra går inte det ihop? Kanon bra. Alltså åker vi och hämtar crosstrainern (älskling, det här är en uppmaning till dig) så att jag kan åka till Grekland snart. AS BRA!
Med dessa tankar, snurriga jag vet, så tackar jag för mig.
Vi hörs!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0