Påskmiddag, Stockholm, Sportlife och annat.

Då var man nyduschad och nästan helt redo för att krypa ner under täcket. Torsdagen har varit riktigt bra, är väldigt nöjd med dagen faktiskt. Den gick fort, precis som alla andra dagar i veckan.
Var tillbaka och jobbade på mitt gamla jobb idag, kändes helt underbart. Det kom automatiskt ett leende på mina läppar när jag svängde in på peronsal-parkeringen imorse. Och så kommer det att se ut de kommande månaderna. Enda fram till semestern kommer jag att jobba på mitt gamla jobb. (Endast torsdagar dåååå) För er som inte hänger med så är det på förskolan. Jag har gjort en deal med min nya chef och för henne är det okej att mitt gamla jobb snor mig en dag i veckan. Tror som sagt att det kommer bli super! Skönt att bryta av och jobba med nånting helt annat.
Kollegorna på förskolan blev också väldigt glada över att det gick att få ihop. Dom ville nämligen inte sätta in någon annan utan skulle absolut ha mig. Känns grymt! :)

Efter jobbet idag skyndade jag mig som en dåre igenom eftermiddags-trafiken för att ta mig fram till gymmet. Yes, det är tredje träningspasset denna veckan. Stolt tjej! Känns riktigt bra!
Jag hade bokat mig som reserv på ett pass men fick inte plats :( Så det blev en sväng på crosstrainern, några maskiner och ett avslut på rullbandet. Gott!
Påtal om gott ska det bli underbart nu när vi får vårat fasta schema, så att man kan planera in lite saker på fritiden.
Grymt bra vår framför mig helt enkelt!
Och när vi ändå är inne och pratar om våren så ska jag och mammsen till Stockholm i början på maj. Ska bli så himla roligt och bra! Mer om det då är mer aktuellt haha. Är ju trots allt fortfarande Januari.
Men det ligger nog i släkten det där, haha. Mamma bjöd in oss på middag till påsk igår, haha. Hon är för skön!
Jag bad henne att påminna mig lite längre fram. Som sagt, det är fortfarande bara januari.
Här har vi god framöfrhållning!
Det kom påtal pga att vi pratade om Småland. Dit ska vi också åka en sväng nu till våren, dock snart, hoppas jag. Saknar mina bästa. Trots att vi sågs i julas.
Hur som helst. Efter träningen slängde jag ihop min otroligt goda fisksoppa! MUMS, vad god den blir. Nästan så att jag ser fram emot lunchen imorgon, bara för den.
Slängde även ihop ett lite experiment. LCHF-godis a la Lina. Nått som bara dök upp i huvudet och tro det eller ej men det blev riktigt bra och gott! Till och med Mikael gillade det. Så, nu har jag när jag bara måste ha nått gott!
Dock händer det ju nästan aldrig. Det är lite trist med lchf grejer, man blir så mätt haha.
Det är ju dock poängen, så visst funkar det!
Nej, nu är det sängen som gäller. Ska vara på jobbet lite tidigare imorgon. Lite innan 7 men efter halv, haha det är väl bara jag som får upp sånna där tankar. Varför inte bara säga/skriva , typ 6:40. Så är det klart?!
Jobbar på kontoret från kl 9, kanske hörs då.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0