Varsin sida av vardagsrummet.

Go kväll gott folk!
Har precis bänkat mig i soffan igen efter en otroligt lätt och supergod middag. Har en kopp te framför mig och är redo att kolla ett avsnitt eller tre av SATC. Vad annars lixom?
Mikael ville inte kolla på en film med mig idag, han var nämligen tvungen att spela. Haha!
Fast jag ska vara ärlig, det är inte hela sanningen. Vi kände båda två att vi inte skulle kunna komma överrens om en film att se. Så, mogna som vi är sitter vi nu i varsin enda av vardagsrummet och njuter av söndagskvällen.
Men, det gör mig ingenting för helt ärligt, så är jag extremt sugen på några avsnitt av Sex and the city. Perfect match!
Hoppas ni haft en bra helg!
Ny vecka imorgon, lets go. Ja, jag försöker peppa mig själv lite... Det går ganska så bra..
Nej, soffan, te och tvn. Vi hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0