Vet ni vad jag saknar just nu?

Vet ni vad jag saknar just nu? En tv. Och nej det räcker inte med våran 55tum vi har i vardagsrummet. För det är just det, att den står i vardagsrummet som är problemet. För just precis i detta nu, eller den senaste halvtimmen om jag ska vara helt ärlig, så har jag velat krypa ner i sängen och kolla ett avsnitt SATC innan jag somnar.
Men då till problem två (läs iandsproblem) så tror jag att, sist jag kollade så kollade jag klart på skivan som sitter i DVDn och för att kolla på ett avsnitt nu måste jag ju då först kolla så att jag verkligen såg sista avsnittet och gjorde jag det så måste jag byta. Jobbigt!
Jag är helt enkelt galet trött och orkar inte knappt gå och lägga mig. Då är det ju illa!
Jag tror också att tanken på att klockan ringer 5 imorgon gör mig ännu tröttare. Äsch, vilket klago-inlägg detta blev.
Men vad gör det? Jag är en sån positiv prick annars. Det är jag nu med, egentligen. En trött men positiv prick.

Hörni, det omöjliga har hänt! Jag hade velat träna idag men det blev ingen träning för min del. Tränade igår och ska träna imorgon så det är ju lugnt men jag hade ett sug efter träning och kände mig nästan ledsen för att jag inte skulle träna. Hur konstigt är inte det då?
Fruktansvärt grymt men konstigt. Eller jag kände mig inte ledsen men det kändes lixom lite trist. Men jag jobbade 7-18 idag och börjar som sagt 6 imorgon så lite hemmatid ville jag allt ha.
Imorgon skall jag dock prova på mitt första yoga-pass. Skall bli kul och jag har blivit varnad om att man får sjuk träningsvärk av yoga. Det återstår att se!
Skall strax tvätta bort mitt smink och krypa ner. Så jag tackar för mig och vi hörs imorgon.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0