Enkelt är bra!

Ni som känner mig bra vet att jag alltid ska göra lite tvärtemot.
Idag gick jag och köpte mig 1hg chai-te, Masala chai hette det för att vara exakt. Det luktar helt gudomligt gott och jag längtar efter att få ta en kopp!
Jag blev nämligen så otroligt sugen på Chai-te/latte igår. Det är ju främst någonting som man sitter och myser med under hösten och vintern men inte Lina. Mitt i sommaren (nåja, den såkallade sommaren) tänker jag minsanna dricka chai-te. Gott!
Får se om det kan bli en kopp till frukost imorgon! Har sovmorgon, har faktiskt lyxen till sovmorgon alla dagar denna veckan. Kanonbra!
Nu har det blivit dags för middag. Magen kurrar. För er som knappt kunnat bärga er och undrat över vad jag valde för träning så kan jag meddela att jag gick till gymmet idag igen. Jag och min lilla träningsvärk!
Men vi skötte det fint och nu står jag här, ja jag står faktiskt upp med datorn på byrån och tänkte äta middag med min sambo. Har i all enkelhet slängt ihop kokt blomkål och stekt falukorv. Otroligt enkelt men så gott!
Ibland orkar man lixom inte krångla till det, ni vet :)
Ska prova lite steviasötad ketchup till korven. Blir nog kanon!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0