Precis som i boken!

Otroligt trött tjej, kom precis hem ifrån jobbet och det har verkligen varit full rulle hela dagen lång. Puh!
Musten gick ur mig och då har jag inte ens lagt mig på soffan än, tänkte att jag startar upp datorn i köket istället så att jag inte hinner landa i soffan. Hamnar jag där, är jag fast sen. I can feel it!
Skulle egentligen slutat för två minuter sedan, uppskattat att jag också kunde smita tidigare.
Egentligen stod träning på schemat idag men jag tror minsann jag tillåter mig själv till en vilodag. Det blir träning imorgon och på lördag. Påtal om lördag så har jag bokat tid hos Sofia kl 13 för att fylla på mina fransar, skall bli skönt. Då kommer dom hålla sig fina hela sommaren :)

Istället för att träna så ska jag baka, haha bra deal. Citron-cupcakes skall jag göra och jag vill att dom blir precis sådär söta och fina som alla cupcakes man ser i bakböckerna. Wish me luck!
Om jag lyckas kommer det upp en bild eller två sedan. Skall bara provbaka och göra typ 6 stycken, det räcker så.
Hej så länge!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0