Pussel

Ännu en gång har det blivit dags att sova för min del. Jag har faktiskt tjuvstartat och redan krypit ner under täcket med laptopen i knät. Otroligt skönt. Varför gör jag inte det oftare? Envisas med att sitta i den där soffan hela tiden. Sedan finns det ju dom som säger att prylar som tex en laptop inte hör hemma i sovrummet om inte minst i sängen, precis innan man ska sova. Men så trött som jag är nu finns det ingen risk att datorn stör varken mig eller min sömn. Har haft en lång, intensiv men rolig dag.
Jobbade som sagt på båda mina jobb idag, puh. Men det gick fint! Dock är det många som drar i mig inför semestern nu, fast det känns bara kul. Jag har blivit lite av en expert på att pussla (blir så när man har fler än ett jobb) så jag har fulla jobbveckor enda fram till den planerade semestern v28. Känns gött! :)

Lite snabbt vill jag bara berätta att jag tränade en sväng idag. Det gick riktigt bra och det är så roligt när det går framåt. Jag har lång väg kvar men det gör mig ingenting. På nått jäkla vänster ser jag ljuset i tunneln, haha. Jag gillar det! Det blev en PW/jogging-runda och sedan en kvart med Paulo Roberto. Hade dock inte riktigt samma energi till den där kvarten efter den jogging-turen men det gick fint ändå.
Fick ett ryck, faktiskt mellan jobbet och träningen och började rensa och torka ur skafferiet. Vad hände där? Men det behövdes verkligen göras och jag tror att alla fina glasburkar som inhandlades på IKEA i helgen var en bidragande orsak till detta konstiga städ-ryck. Blev dock bara halvklar. Det kom lixom träning, middag och LCHF-knäckebröd emellan, haha. Typiskt mig! Det blev lite fint i alla fall.
Nej hörni, läggdags som sagt.
Håll en tumme hela natten är ni söta, vill inte vakna med världens träningsvärk imorgon. Please.
Träning står nämligen på schemat imorgon också. Efter jobbet såklart! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0