Den som väntar på något gott...

Vet att inlägget om Köpenhamn är efterlängtat men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge, heter det inte så? Jag är otroligt trött och har inte känt mig bra idag :(
Så jag sitter i sängen redo för att krypa ner ordentligt och sova. Imorgon börjar jag inte så hysteriskt tidigt utan skall infinna mig på jobbet ca 6:45. Galet att jag ser det som en liten sovmorgon, haha. Vad skadad jag blivit!
Om jag inte känner mig bättre imorgon så får jag ringa till vårdcentralen igen. Såhär kan vi inte ha det nu! Jag vill träna, träna, träna. Tror ingen förstår hur tränings-sugen jag är faktiskt.
Nej, nu går mina ögon i kors. Det är dags att sova! Jag har i alla fall fått över bilderna till datorn, dom som vi tog när vi var i Köpenhamn och Nyhavn. Det är ju ett steg rätt riktning! Ni får en pussbild på mig och Mikael så länge. Enjoy! ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0