I varsin säng, trots allt

Jag kanske inte är så mammig, trots allt? Sitter numera nerbäddad i min egna säng och inte i mammas. Hunden har mammas säng, jag har min. Svårare än så är det inte. Jag kom på att jag nog sover bättre i min säng, eller jag har nog inte riktigt bestämt mig än men jag tror allt att det får bli min egna säng inatt. Eller egentligen är det ju min gamla säng, min säng står ju hemma i lägenheten. Vad många alternativ jag hade helt plötsligt!
Men att sova i sängen går helt bort den här kvällen, jag ska ju upp i ottan och gå en morgonpromenix med hunden.
Måste bara få lätta mina tankar lite. Jag känner mig väldigt ensam just nu. Känner mig liten i det här stora huset. Jag har inte den där myskänslan som jag brukar ha när jag är hemma. Kanske borde krypa ner med hunden ändå? Haha.
Men hon knör så mycket när hon sover så det är inte klokt. Man kan tro att man delar säng med schäfer trots att hon bara är en liten terrier.
Egentligen vet jag att jag inte alls behöver känna mig ensam. Jag har ju henne! Min lilla loppa.
Det har blivit dags att tacka för idag och säga hej till John blund. (Malvina, Jan Blund haha!)
I min säng eller inte. Sova måste jag göra och jag tänker sova gott även om jag känner mig ensam. Försöka tänka på annat. Det händer så mycket hemskt runt omkring nu. Jag gillar det inte! Men vem gör det?
Jag skall tänka på min fina familj tills jag somnar!


Kommentarer
Du heter? Milla

Åh men Jan Blund finns alltid där! Lika som jag!

God natt min prinsessa <3

2012-03-05 @ 21:27:06
Du heter? Anna

Sicken sötis!

2012-03-06 @ 21:07:51
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0