Lunch a la paleo i Köpenhamn

Det känns ju på tok för sent att säga god morgon men för mig känns det fortfarande som morgon eftersom jag klev upp och åt frukost för bara en liten stund sedan.
Jag tog mig en lång sovmorgon idag också med tanken om att jag skulle sova bort min sjuka. Det känns lite bättre idag så jag kanske håller på att lyckas?
Jag har hur som helst bäddat ner mig i soffan och kollar runt både på datorn och tvn. Trillade in på kostdoktorn.se och såg hans senaste inlägg om att det öppnat en Paleo-restaurang i Köpenhamn. Det passar ju perfekt!
Mikael beställde ju våran Köpenhamn-resa igårkväll. Så jag har redan bestämt att det är där vi ska äta våran lunch när vi kommer fram. Skall bli kul! Jag har läst igenom menyn några gånger nu och har nog redan bestämt mig för vad jag ska äta, haha. Blir bra! Är även nyfiken på kokosvattnet, har tänkt flera gånger att jag ska beställa det och prova men får aldrig riktigt tummen ur. Idag hade jag dock tänkt att lägga en beställning på lchfbutiken.se jag behöver fylla på vårat förråd lite och är lite nyfiken på att prova nya saker.
Behöver även köpa en ny burk med D-vitamin till oss, den är hel slut och eftersom våren inte riktigt vill titta fram än så får det bli en burk till.
Annars så känns det som en helt okej fredag. Jag hoppas på att kunna vila mig pigg under dagen så att jag mår lite bättre och känner mig piggare under helgen.
Så, det är inte så mycket som står på schemat idag egentligen. Baka chokladbollar om jag orkar! Det är ju såklart inet måste, får se om jag känner för det sen. Sen blir det någon god mat ikväll, jag är så otroligt sugen på att gå ut och äta. Jag är alltid restaurang sugen. Jag älskar att gå ut och äta! Inte bara maten utan atmosfären som finns i restaurangmiljön. I love it!
Men vi får se hur jag mår helt enkelt. Annars är det gott att ta take away med sig hem och mysa med tända ljus också. Eller helt enkelt laga nånting gott själv! Vi får se.
Vi hörs om en stund!

Kommentarer
Du heter? Anna

Usch, jag hoppas du bli frisk fort!

Vad kul med en tripp till KÖpenhamn :D

2012-03-09 @ 17:43:23
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0