Varmt, på riktigt!

Sitter på kontoret och bara längtar ut. Var ute en snabbis och köpte lunch förut och hjälp vad varmt det var! Termometern i bilen visa mellan 17 och 18 grader, my god! Hur skönt är inte det då? Själv så hade jag bara tröja på mig när jag klev ut, alldeles lagom. Dock var det ganska kallt imorse men riktigt, riktigt skönt nu. Äntligen är det vår, på riktigt! I love it!
dock slutar jag inte förrän sent i eftermiddag, så jag hinner la inte njuta så mycket av värmen idag. Får vänta några dagar. Det kanske håller i sig till helgen? Haha, det är tisdag och jag tänker redan på helgen. Visst är det underbart!
Men faktum är att när man kommit halvvägs in på onsdagen, eller vid onsdag eftermiddag ungefär, då känner jag att det snart är helg. Då får jag lixom lite helg-feeling. Är det bara jag?
Jag tänkte berätta om helgen men får göra det ikväll, när jag har landat hemma lite granna. Idag är jag och mamsen ensamma hemma och kommer att vara det enda fram till helgen. Pappa är i Danmark och jobbar, han åkte imorse. Mikael är ju i Stockholm några dagar och jobbar han också så då blev det bara jag och mamma kvar. Skönt! Idag skall vi ha tacos-tisdag (Ja, det är jag som döpt det till det, borde bli obligatoriskt). Skall bli otroligt gott. Jag har laddat hela dagen inför det, haha. Är riktigt sugen!
Ville mest bara kika in och säga hej. Vi hörs sedan!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0