Nyrenoverat badrum, te och ny tidning.

Vet ni hur otroligt skönt det skall bli att flytta hem på riktigt? Jag längtar supermycket till på fredag, då vårat badrum faktiskt skall stå klart, helt nyrenoverat. Jag längtar, konstigt nog, efter att få städa, röja och göra ordning hemma! Jag vill få allting på plats bara, just nu är det kaos och jag klarar inte riktigt av det längre.
Som tur är ser vi nu ljuset i tunneln (slutet på stambytet i badrummet) och det är en jäkla tur vill jag lova. Vet inte om jag hade pallat mer? Nu har vi verkligen haft turen som kunnat bo hos min mamma och pappa under tiden, tack och lov för det men jag känner att jag vill ha mitt hem i ordning nu. Det kommer bli så fint!
Förhoppningsvis blir det lite städ och röj i helgen. Då är vi även hundvakter :) Jag ska köra mamma och pappa till Landvetter på fredag och vinka av dom för att dom sedan ska åka hela den långa vägen till USA. Jag är inte alls avundsjuk. Tycker inte vi pratar mer om det! Haha.

Just nu sitter jag insvept i en filt, fryser och känner mig fortfarande sådär knasig i halsen och näsan. Lite förkylning sådär, ni vet. Trist men jag kör på ändå!
Skall ta mig en kopp te, bläddra i min nya tidning och faktiskt krypa ner under täcket. Längtar efter sängen!
Det blir träning innan jobbet imorgon, gott. Jag längtar! Så skönt att träna på morgonen. Jag jobbar 12-20 imorgon, helt okej! Vi hörs, nu blir det sagt te och sängen. Mys! ♥



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0