make a difference



Ni får ursäkta mig, jag har varit typ sämst på att skriva nu de sista
Ändå känns de som att jag inte gjort något annat vettigt..
Jag har iaf inte hunnit lägga in bilder från idag då jag jobbade på salongen
fixade en festfrisyr och sminkade min handledare som skulle på partaj idag.
de var riktigt kul och hon blev jätte nöjd!
Det blev jag med, särskilt när jag blev 300 kr rikare!
Just nu har jag en liten paus i mitt städande, och möblerande
håller nämligen på att möblera om i mitt lilla rum :)
en sak fattar jag inte, jag är jätte rastlös men ändå har jag ingen lust att göra nått
hur går de ihop egentligen?
jag antar att jag har en hemmakväll framför mig. Har veckorevyn att läsa också
så de kan blir bra :)
om inte Sandra övertalar mig att vi ska hitta på nånting!
Igår var jag förresten hos farmor och farfar på middag
vi hade nämligen två födelsedagsbarn i familjen.
Det var gott, men annars som vanligt, man sitter och äter och ser glad ut ungefär
Nu skall jag fortsätta så jag blir klar nångång.
Jag känner matlukt så de blir nog en paus snart igen :)
angående bilderna så har jag varit och hämtat mina efterlängtade skor nu!
så himla fulsnygga så man dör. Jag gillar dom skarpt!
Men nu ska jag kila som sagt.
Och, jag lovar att skärpa mig med bloggandet!
Ha de bra så länge!
Puss på er

Kommentarer
Du heter? Filippa

sv: tack så mycket! skorna är tyvärr gamla!

2008-11-16 @ 20:57:03
URL: http://gillofilippa.blogg.se/
Du heter? Povel

Du är så fräck på den understa bilden! :D Var tvungen att säga det en gång till...

2008-11-17 @ 00:04:17
URL: http://psgveckor.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0