sorry

Tjingeling. Ni får stå ut med ganska kass uppdatering idag
är inte alls på blogghumör. Eller egentligen har jag mycket att skriva om
men det är saker som inte direkt passar sig att skriva i bloggen!
Så jag håller det för mig själv. Delar tankar/känslor med mamma och Sandra.
Och så får det förbli.
Förövrigt har jag haft en lugn måndag, ganska skönt!
Men fy vad rastlös jag blir. Borde skaffa mig en vän att leka med på dagarna
jag var med Sandra en stund iaf. Tog en ganska lång promenad med min vovve
fick pratat en hel del om både det ena och de andra. Ganska skönt det med :)
Har försökt lägga upp en bild på bilddagboken i flera timmar men den vill inte
Antingen är det meningen att den bilden inte skall komma upp eller så, vet jag inte.
Skall strax börja med middagen. Tacos står på matlistan denna måndag
Det skall bli gott. Tacos är inte min allra favorit mat men ibland slår det inte fel
Micke kommer hit med lite av ingredienserna (är hemma) och så skall jag sätta igång.
Pappa åker ju till Kina idag så det är bara jag och mammsen hemma denna veckan

Nu skall jag lyssna på lite musik. Kanske sjunga och sen mat som sagt
Hoppas ni får en fin kväll.
Puss


Kommentarer
Du heter? Nina

tack vännen =)



allt bra??

2009-07-06 @ 18:30:18
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0