en öde ö

Godmorgon babes :)
det blev att vi åkte hem och tog ett dopp i tunnan igårkväll
vi badade med mamma pappa och två kompisar till dom. mys!
så vid 1-tiden åkte vi tillbaka till lägenheten, tände ljus och sov
Så nu har vi eller jag (micke är inte klar än) fått i mig frukost, gottigott
frukost är verkligen det godaste målet p ådagen, tycker jag! tror jag ..
annars är ju en middag typ det bästa man kan äta haha. Äsch gott är det iaf
idag skall vi ner till havet, pappa hämtar oss med båten och kör ut oss till ön
där mamma och pappa förövrigt redan är och glassar. skall bli skönt!
Hoppas ni får en finfin söndag idag, kan sola lite åt er om ni vill.
Puss
Alltså, det går inte att lägga upp bilder? vad har hänt?
knasigt, jag saknar nämligen mitt fina namn efter varje inlägg, haha

Kommentarer
Du heter? anne

fin blogg :)

kika gärna in på min;

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-21 @ 11:57:16
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0