Kafé, badtunna och julshopping

Fy, stackars bloggen, har ju inte skrivit på hela helgen.
Så här kommer en snabb, kanske trist, up-date.
I fredags jobbade jag ju på salongen, det gick finfint :)
Efter jobbet var det dags att åka till katten och gosa lite,
sedan åkte jag och Mikael upp till Tjörn. Vi åt thaimat med familjen
och kollade på film med grabbarna hemma hos Tony.
På lördagen ringde klockan vid 9:30, inte jätte tidigt men ändå.
Det var dags att åka till Kafé te och ting för att jobba några timmar.

Det gick jätte bra och det är faktiskt himla kul, jag gillar det.
Efter jobbet där var det dags att åka hem till Göteborg igen,
hälsade på mamma och pappa en stund. Sedan hem till lägenheten.
För igår hade vi vinkväll här, haha. Johanna och Mikael hade ett uppdrag,
att lära mig dricka vin. Det gick väl sådär kan jag ju säga.
Benjamin var också med så vi hade en trevlig kväll med vin och kort.
Nu har jag Mikael och Benjain bredvid mig i soffan, halvkollar på film.
Skall börja fixa oss snart och få lite mat i magen, antar att det blir pizza?
Efter maten skall jag och Mikael handla lite julgrejer, det saknas här.
På schemat idag står äver övningskörning med mamma och bad i tunnan.
Det skall bli så himla skönt, älskar våran badtunna hemma :)
Nu vet ni nästan i detalj vad jag har haft/har för mig, bra va?
Hoppas ni har en grym helg och en mysig första advent, hörs sen!

Kommentarer
Du heter? andreas och Malin

Jag tycker att du har en bra blogg med intressant innehåll men det skulle vara kul med en fin design :D

2009-11-29 @ 14:39:24
URL: http://andreasmalin.blogg.se/
Du heter? LISA

Min helg har varit toppen! Den har dock gått alldelses för fort. Hur har din varit? Självklart. Jag lägger till dig nu på en gång. säg till när du lagt till mig :)

2009-11-29 @ 21:18:33
URL: http://liisamax.blogg.se/
Du heter? Neha

Allt är bra med mig, hur är det själv?

2009-11-30 @ 16:29:30
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Du heter? Neha

Åh tack så mycket:D



Jag Pluggar Basår på högskolan, det är matte, kemi, fysik och biologi man läser då=)

2009-11-30 @ 16:31:45
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0