bloggdesign någon?

Jag är så trött på bloggens utseende nu så jag spyr .. snart
Jag kan nog klara mig lite till. Har en skiss på hur den skall se ut
Frågan är om jag klarar allting själv eller måste ha hjälp?
Jag vill ju ha en header med tryp tre olika bilder man kan klicka på
för när man klickat kommer man till en kategori. Låter krångligt?
Det är supersnyggt och så smart, nu skriver jag bara för att känns det som
Men har ni tänkt på att jag alltid skriver vad jag lagat för mat tex?
Varför inte lägga upp bild på maträtten och skriva ner receptet?
För visst finns de andra i min och Mikaels ålder som bor i lägenhet
tyvärr finns ju inte mamma där och lagar middag åt en varje dag.
Så just nu provar vi ju nya recept nästan varje gång. Jag tycker det är kul :)
Sedan skall en kategori innehålla allt mitt pyssel, korten, spännerna och
sist men inte minst, mitt nya projekt som jag börjat lite smått med.
Vill ju inte avslöja för mycket förrän jag har lite grejer att visa.
Jag tar ju dock aldrig kort på salongen, och frisörbloggar finns ju redan?
Vill ni veta nått eller ha en coolfriss får ni fråga eller boka tid hos mig på salongen.
Så en sådan kategori skiter jag i, haha. Och så en med bilder och allmänt om mig.
Låter inte detta som en kanon idé?
Sedan har jag som sagt skissat upp hur det skall se ut i inläggen och runt omkring.
Allt är klart, skall bara lyskas få till de :)
Förövrigt hade vi en mysig kväll här hemma, vi åt ju middag här i huset hos päronen
Efter den så gick jag och Micke en kvällspromenix med vovven.
Jag tog mig en kopp te och vi försökte spela kort, gick väl sådär men vi försökte iaf
Nu skall jag läsa teori för att sedan sova ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0