Fattade noll så jag pussade

Tänkte mest bara säga godnatt ifall det är någon som läser :)
Själv ligger jag under täcket med datorn i knät och läser
alltså andra bloggar inte min egen.
snart dags att sova, Mikaels dygnsrytm har verkligen satt sig
Imorse när hans klocka ringde 5:15 hörde jag inte ens den?
Det är första gången någonsin (jag är mest lättväckt i hela världen)
Så när han kröp närme och skulle ge mig en morgonpuss fattade jag noll
Helt ärligt så undrade jag vad fan han sysslade med haha.
Men förståndig som jag är funderade jag inte så mycket utan pussade tillbaka.
så var det problemet löst!
Jag fastnade för Gossipgirl, igen. Det är bara så himla bra!
En annan sak som bara är så himla bra är några sms jag fick idag
av världens bästa Madde, blev så glad och det hon skrev var precis rätt
precis sånna ord jag behövde höra. Skall ju snart upp till Thn igen
och då skall jag och Madde planera framtiden haha.
Nej men ses mer bara måste vi göra! Det funkar ju inte såhär ..
Skall ju upp i veckan och leverera deras produkter och ta en fika
Många vuxenpoäng för min del där hihi. Hur som helst
smsen gjorde mig superglad, vad som sades får ni faktiskt inte veta :)
Nu skall jag kurra ner mig ännu mer under täcket, nybäddade lakan också
och sova som en prinsessa, som Mikaels prinsessa för det är det jag är ♥

Kommentarer
Du heter? - H*

- jag läser och jag säger godnatt jag med :) nattinatti!

2009-09-07 @ 22:55:32
URL: http://finest.se/hodamerei

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0