Vågigt hår

Jag har vågat hela håret med min gamla tång! Faktiskt as snyggt. Det är lite kul att jag passar i det. Ovant är det ju men när folk har sett mig sån här nån gång eller två så kommer dom gilla det, det vet jag!
Jag fick mig ett ryck igår då Johanna var här och sprang upp på vinden för att hämta min gamla tång. Provade att våga det lite med dom stora vågorna och tyckte att det snyggt men ändå inte.
Jag är ganska envis av mig och ger inte upp nånting förrän jag verkligen sett med egna ögon att det inte funkar eller funkar, så jag ställde mig och vågade hela håret förut efter duschen. Gjorde en fläta i luggen och damn vad bra det känns! Det tråkiga med min hårstruktur är att det krävs massa produkter för att det skall stanna lockigt eller vågigt. Jag tog en produkt som jag haft hur länge som helst, så länge så får vi ser hur det håller. Igår tog det ungefär 2 timmar så var det rakt igen ..
Så detta kanske kan bli nått, coolt isåfall. Sparar ju ut mitt hår av en anledning, att kunna hålla på med det mer!
Sen får vi väl se hur länge den här entusiasmen håller i sig men det är en annan femma.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0