Spa hemma

Åh, jag har precis haft en av de bästa kvällarna på länge! För mig själv, har jag haft hemma-spa och bara tagit hand om mig själv. Jag tog mig en lång varm dusch, klev sedan ur för att lägga i en inpackning i håret och kleta på en djuprengörande ansiktsmask i ansiktet. Snodde handduken runt mig och medans dom två fick verka, tog jag bort rester av mitt gamla nagellack och klippte mina små tånaglar.
Det var till slut dags att kliva in i duschen igen och skölja ur allting. Smörjde sedan in hela mig med en bodylotion som även har en liten BUS-effekt. Härligt värre! Jag fick fixat lite i köket med innan min fina Mikael ringde och berättade lite om sin dag. Rätt så effektiv kväll va? Känns så himla gott nu. Skall krypa ner under täcket med min sprillnas nya Vecko revyn och bara mysa tills jag somnar.
Ganska skönt att vara ensam ibland ändå och så farligt har det inte varit att sova själv i lägenheten för första gången. Sov som en stock inatt och när jag vaknade imorse trodde jag att jag bara sovit i 10min.
Tänkte ha en lika skön natt nu igen och hoppas på att dagen imorgon går snabbt, för på kvällen kommer min kära pojkvän och sambo! :D

Kommentarer
Du heter? Henrik

Hej!

Fin blogg du har:)

Jag behöver hjälp med att byta bloggplattform,

vet du hur man gör eller har nån aning om någon

som kan?



Annars ber jag dig att nominera dig till veckans

blogg, du har på dig fram till ikväll, bara att

kommentera mitt inlägg under:)



Har även en omröstning på min blogg som du kan

delta i:)



Tack, Kram

2010-02-22 @ 12:01:25
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0