Klackar (kängorna) i taket ikväll

Nu har det varit två dagar av jobb men här är jag igen :)
Jag skall precis hjälpa min kära Mikael med middagen, den blir tidig.
Det vankas nämligen utgång för våran del ikväll, skall bli kul.
För en gång skull var jag riktigt sugen på att gå ut haha.
Så vi tänkte äta middagen lite tidigare så att vi sedan kan fixa oss.
För om några timmar kommer gänget så förfestar vi! :)
Sedan tänkte vi göra Göteborg osäker, höhö.
Jag vill ha mina nya pumps, har ju två nya som står och väntar.
Men jag slår vad om att jag lyckas träffa en isplätt och slå ihjäl mig.
Så jag kör på mina hederliga snygga kängor! Kaxigt intryck, me like.
Ha en go kväll allihopa, jag tar en drink för er alla, don't worry ♥

Kommentarer
Du heter? Maria - livet i Milano ☆

vad roligt =)

2010-01-16 @ 16:41:37
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0