Låtsas fredag

Gokväll bloggen.

Det är dags för mig och Johanna att tvätta bort dagens make och krypa ner under täcket. Vi är galet trötta och fortfarande mätta efter middagen som vi proppade i oss. Ni vill inte veta vad vi åt, haha.
Jackan som jag beställde i måndags ifrån Ellos kom på posten idag. Glömde av att jag skulle ta vägen om posten efter jobbet så jag och Johanna fick springa dit då jag kom på det. Jag fick flirta lite med tjejen i kassan eftersom dom precis hade stängt, 2 minuter innan. Tur att man kan koppla på hundögonen när det behövs!
Gillar jackan men den är kanske aningen för tunn .. Mikael får hjälpa mig att fatta det där beslutet tror jag. Och varför ser man alltid så stor ut i vinterjacka? Men den var fin faktiskt och väldans skön.

Imorgon börjar jag tidigt, kommer väl vara som en sten imorgon när klockan ringer men det är gott sen eftersom jag slutar tidigt och ska träna efter jobbet. Duktiga mig!
Nu skall sminket tvättas bort, god natt

 

 

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0