Fredag 18/2 - Fredagskänslan?

Fredagskänslan kan ju vara en av dom härligaste känslor som finns, håller ni inte med? Det känns i hela kroppen, redan på morgonen när det är fredag, härligt.
Men! Idag har jag inte haft den där underbara fredagskänslan. Den har inte infunnit sig alls. När man varit sjuk tisdag, onsdag och torsdag blir fredagen lixom inget speciellt. Tråkigt!
Dock har vi haft fredagsmiddag här precis så nu har iallafall en myskänsla nått mig. Vi åt grillar kyckling med potatissallad, baguette och paprika. Smaskigt värre. Lite coca cola gjorde susen för mig också, känner mig ganska okej men nu har Mikael fått feber istället och hostar som en tok emellanåt.

Om en stund blir det film och ännu mera mys. Lite ljus, cola och kanske nypoppade popcorn?!
Hoppas ni har en bra kväll.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0