Det går att TA på mysfaktorn!

Mysfaktorn går att TA på här hemma hos oss nu. Det är helt otroligt! Det står tända adventsljusstakar i fönstrena, en julstjärna och levande ljus är också tända. Det luktar nybakade lussebullar i hela lägenheten! Tog precis ut den sista plåten, dom blev otroligt snygga i år med, haha.
Vo har till och med lyssnat på julmusik under tiden. Underbart!
Nu är det snart dags att käka lite middag i vårat otroligt fina och jul-mysiga kök. Tog lite kort efter att jag pyntat klart, så ni får se hur vi har det, här i våran lya.
Efter maten, kanske inte direkt men en stund efter är det då äntligen dags för lussebullemys och glögg såklart. Ska bli så gott! Kanske till en bra film.
Jag skall dock hoppa in i duschen, har mjöl lite vartstans sedan är det läge att fixa naglarna. Det är kvällens planer!
Hoppas också ni haft en härlig söndag och att ni inte blåst bort. Blir kanske tjatigt med tanke på alla andra som skriver om blåsten men satan vad det blåser ute! Det är inget skämt alltså.
Vi håller oss inne och myser, det är en sak som är säker! Speciellt nu när jag äntligen fått plocka fram lite julsaker.
Lycklig tjej!






Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0