Sh'bam och skruttig laptop

Okej, jag sitter, helt ärligt med världens eller nej universums segaste dator framför mig. Jag tror jag dör snart! Har inget tålamod med sånt här, teknik ska funka klockrent hela tiden annars blir jag tokig. Typ!
Min egna, fina laptop är kvar hemma hos mamma och pappa, yes jag ångrar grovt att hag inte tog med mig den men jag står ut.
Däremot får ni söta människor som lämnat kommentarer vänta en stund eller två, den här lilla laptopen orkar lixom inte hoppa runt mellan en massa saker. Då tror jag att den dör, istället för mig.
Skall sluta klaga. Vi har haft många fina  ihop och gamla bettan. Jag tänker, hur kaxig kommer jag själv vara som en gammal skrutt lixom?
Jag lade mig inte i sängen för att blogga om den här gamla laptopen utan för att dela min tankar kring kvällens pass på Sportlife.
Jag provade som sagt Sh'bam för första gången i mitt liv och jag som verkligen fastnat för Zumba kan nog såhär på rak arm säga att jag gillar det bättre. Det var eller är en otroligt bra träningsform, svetten rann ju som aldrig förr men jag kände inte det där "wow vad kul" efter passet. Som jag gör efter ett zumbapass. Dock kände jag, ahit vad slut jag är i kropp, haha och det är väl i och för sig ett gott tecken!
Men jag upplevde att Sh'bam var lite svårare än Zumba. Eller så var det bara jag som var efter, haha.
Det var iallafall kul men jag längtar till mitt nästa zumba-pass, som dock inte blir förrän nästa vecka.Men jag står ut!
Har tränar varje dag den här veckan, otroligt stolt över mig själv, så imorgon blir det en vilodag. Eller rättare sagt en megalång arbetsdag samt party på kvällen. En fredag med andra ord!
Hoppas få tränat lite på lördag för på söndag är det full rulle med kalas och grejer. Trevligt!
För övrigt kan jag meddela att jag ligger i min egna säng. Eller rättare sagt, min och min sambos säng, i lägenheten. Otroligt skönt!
Får se hur morgonrutinen funkar imorgonbitti, får ställa klockan lite tidigare och hoppas på det bästa.
Jobbigt utan badrum men snaaaart är det färdig och det kommer bli så otroligt fint. Så fint att jag kommer slå till med en badrums-fest. Men mer om det senare!
Nu har det blivit dags att sova. Ögonen går i nästan kors. Vi hörs!

Kommentarer
Du heter? Anna

Då vet du att du måste ha andra byxor när du tränar de :P



Hade aldrig hört talas om de innan, men Zumba vet ja vad de är 0)

2012-04-21 @ 18:43:47
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0