Chokladglass och grönt te. MUMS!

Det är för bra för att vara sant! Här ligger jag på soffan med feber. Det är ju å andra sidan inte så himla bra men framför mig har jag en kopp te, skall strax provsmaka. Köpte ett nytt grönt te då vi var och handlade förut. Luktar helt gudomligt gott! Men det var inte det enda jag köpte. Förutom en massa god mat, eller varor som ska bli god mat (har en hel del nya recept jag ska prova i veckan, bla ifrån boken LCHF för tjejer) så hittade vi nu äntligen lchf-glassen ifrån märket Alvestaglass! Dom hade alla tre smaker, både vanilj, choklad och smörkola. Jag roffade först åt mig alla tre och skulle lägga ner dom i korgen, helt överlycklig. Tills min kloka pojkvän tog tag i mig och min lycka och sa att, tänk om den inte är god? Ska vi inte prova en först. Smart ass, så vi valde choklad. Eller jag valde choklad, hihi. Fy tusan vad god den var! Eller är.
Sitter med en skål framför mig. Vi känner ingen som helst skillnad, förutom att den smakar aningens mer choklad än "vanlig" glass. Och vem skadar det? Inte mig i alla fall. MUMS.
Så, trots feber och faktiskt nackspärr....Så är jag en glad tjej! Skall njuta av glassen, det nya teet och ett avsnitt sex and the city. Bra söndag med andra ord! Strålande sol har det varit hos oss, underbart.
Hoppas på att bli frisk snart! Har lite smått tränings-ångest om man nu kan kalla det så. Jag gillar inte att jag fick boka av mitt zumba-pass idag. Det är helt enkelt inte okej. Sånna här tankar har aldrig funnits i mitt huvud innan, bara så ni vet. Läskigt är det! Men bra.
Vi hörs!


Kommentarer
Du heter? Allan

ÄLSKADE LINA!



Jag önskar som tusan att jag var där hos dig nu.

Dendär glassen låter ju inte LITE god, så jag ska ta mig lite choklad-krossglass (och kladdkaka :d) jag med! Ska tänka på dig när jag äter den, haha :)



Åh, krya på dig!

Saknar dig! Puss <3

2012-02-12 @ 18:10:06
URL: http://alicefotoblogg.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0