Kanelbullar, kärleksmums och en o-härlig onsdag!

Vilken jäkla dag det har varit, om man får säga så.
Otroligt snurrigt på jobbet men vi överlevde dagen ändå. Tur att man kan skratta med Emelie!
Dagen har dock gått åt rätt håll efter det och har varit riktigt grym nu under kvällen. Jag har bakat som en tok. Provat på både kanelbullar och kärleksmums, lchf såklart och det blev riktigt bra! Förvånansvärt bra.
Bullarna kan jag nog få till aningens bättre nästa gång jag gör dom men absolut goda.
Annars har jag mest hängt vid datorn. Det har varit jag och musiken ikväll. Hamnade i ett sånt där riktigt musik-nostalgi-flow, hur underbart som helst!
Igår vid den här tiden låg jag i sängen, redo för att sova. Men ikväll kan jag vara uppe hur länge jag vill. Eller, det beror på hur trött jag vill vara imorgon förstås. Men jag har sovmorgon imorgon, så himla gott!
Och som det ser ut nu är jag ledig på fredag. Verkligen lyxigt men inte bra för ekonomin haha.
Jag är så otroligt sugen på att shoppa att det nästan är olidligt! Jag vill gå helt crazy bland kläder och skor, både i affärerna och på internet. Får kanske bli ett sådant ryck till nästa lön.
Jag är så sugen på vår och sommar nu att det inte är klokt men det får som sagt inte gå för snabbt. Så, jag antar att jag bara får gilla läget. Men mina converse blänger på mig varje gång jag tar på mig skorna i hallen. Dom vill användas och jag saknar dom! Men går jag ut i dom nu lär jag slå ihjäl mig, svinhalt.
Kallt också för den delen, det håller inte.
Bara för att jag nyss skröt med att jag kan vara vaken hur länge jag vill blev jag fruktansvärt trött nu. Typiskt!
Jag får ju självklart krypa ner precis när jag vill också, lyxigt va?
Kanske ska krypa ner med ett avsnitt Sex and the city. Det har ju aldrig skadat någon?
En kopp te också kanske? Japp, det kör vi på.
Hoppas ni också haft en härlig eller o-härlig onsdag, precis som jag, haha. Vi hörs!

Kommentarer
Du heter? Anonym

Det hade varit kul att läsa ett inlägg om hur du kom in på LCHF, vad du ser för effekter och hur du tänker om det. Fuskar du någonsin? Har du gått ner i vikt? Varför började du?

2012-02-08 @ 21:44:27
Du heter? Emma

Var hittar du recept på lchf-kladdkaka & kanelbullar? =)

2012-02-09 @ 21:38:01
URL: http://emmasallabus.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0