Lackade naglar

Jag tänker börja, dagen till ära, med att säga hur otroligt, jäkla gott det var med semla förut! MUMS, den satt verkligen där den skulle.
Jag skrapade som vanligt bort mandelmassan, mina barnsliga fasoner satt visst kvar. Trodde jag hade blivit lite mer vuxen och nu skulle tycka om mandelmassa men icke. Den var inte god! Så precis som jag brukar, en gång om året då jag äter semla, tog jag bort locket, bort med grädden, skrapar bort all mandelmassa, lägger tillbaka all grädde och äter upp locket. Så, där har ni min semle-vana! Alla har säkert sitt egna lilla sätt.
Påtal om eget så är det väl ingen annan som kommer på tanken att måla naglarna när man lagt sig under täcket, i sängen? Ingen mer än jag det vill säga. Men det här var en nödsituation och jag var helt enkelt tvungen. Jag tog bort mitt gamla nagellack förut och skulle målat om dom med en gång. Men det råkade komma en semla ivägen och sedan fastnade jag i soffan, framför tvn. Men det var ju trevligt det också dock så blev naglarna lidandes. Så kröp jag då ner i sängen och tänkte att, äsch jag målar naglarna imorgon istället. Men sen såg jag framför mig hur alla naglarna gick av för att jag inte hade lack på dom och då var jag tvungen att måla dom, haha.
Sån har min kväll sett ut!
Vi hörs. Klockan ringer sådär alldeles för tidigt imorgon ni vet. Sov gott!

Kommentarer
Du heter? Anna

17g/100g det är så lite jag tar så de gör varken till eller från. Tänkte ta en klick i grädden nästa gång. Inget jag äter bara så där, men kul att testa :)

Håller med, det bruka bli så om man inte svara med en gång :) låter som ett varierande jobb. Är de heltid? Jag jobbar på en mindre Icabutik. Vi få vara på olika platser, mejeri, kassa, frukt, frys och packa upp varor:) trivs superbra. Du är lite som jag, allätare. Spinning och löpning är dock mina favoriter.

2012-02-21 @ 22:05:44
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0