Perfekt

Jag har gjort nånting dumt.... Jag kom hem från jobbet för en stund sedan, otroligt skönt att jobba kort dag såhär mitt i veckan men då jag kom hem tog det inte många minuter förrän jag slängde av mig alla jobbkläder och la mig i sängen under mitt stora fluff-täcke. Så här ligger jag nu och kommer ingen vart! Inte alls bra.
Jag ska få i mig lite lunch är tanken och sedan skall jag slänga ihop ett nytt lchf-bröd. Som jag aldrig provat innan. Alltid lika spännande och enligt receptet så verkar det som att det är ett gott bröd. Vi får väl se!
Om en liten stund kommer min fina Sofia hit. Åh vad jag har saknat henne!
Vi ska umgås en massa idag, blir helt perfekt. Så ikväll lagar vi middag för tre, hon äter hos oss innan det är dags för henne att åka och träna.
Receptet på brödet lägger jag upp lite senare alternativt ikväll. Så stay tuned!
Vi hörs.

Kommentarer
Du heter? M

Fast det lät ju väldigt skönt! :)

Och ja, jag tror det vilar en chipsförbannelse över mig..

Hör av dig med resultat om hur brödet blev sedan!

2012-02-22 @ 13:29:04
URL: http://vestluund.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0