Köpenhamn it is!

Jag är just nu en otroligt glad tjej, trots att det gör ont i mina öron. Det kom igår det där.. Men jag tänker inte skriva om det tråkiga nu utan om en helt annan grej som faktiskt är helt sjukt bra!
Mikael sitter nämligen borta vid sin dator och bokar en massa saker åt oss. Det blir första klass ner till Köpenhamn, en hotellnatt i ett superfint rum på ett av deras Scandic som ligger i centrum och sedan första klass hem igen. Hur bra låter inte det? Det skall bli så himla roligt. Vi åker mellan lördag och söndag och jag längtar redan.
Vi åker om två helger. Kommer bli kanon!
Det blir alltså i slutet av Mars och jag hoppas ju på att våren har landat i Köpenhamn då. Det är min tanke!
Bra, bra, bra!

En annan sak som verkar bra är ett recept på chokladbollar som jag har hittat. Haha, här byter vi riktning hej vilt.
Jag tänkte kanske, om jag orkar, prova dom imorgon.
Receptet får ni av mig sålänge. Ifall ni harmer ork än mig och kan prova dom!
Annars så har det blivit dags att krypa ner under täcket. Helt enkelt ta det stora klivet ifrån soffan till sängen.
Mikael skruvade ihop crosstrainern förut, ser riktigt bra ut. Så inatt tänkte jag att jag sover bort allting som har sjukdomar att göra så kanske jag kan umgås lite med crosstrainern imorgon!
Vi var på husmöte förut. Hade hellret spenderat dom två timmarna av mitt liv i soffan men jag följde ändå med och lyssnade på informationen. Det är nämligen så att vi ska få ett nytt badrum. Väldigt kul! Men inte resan dit. Dom säger att det ska 6-7 veckor och det hoppas jag verkligen att dom håller!
Så vi har en jobbig period framför oss nu men antagligen drabbas vi inte så mycket eftersom vi båda jobbar på dagarna. Men sen när det är klart, då jäklar. Då ska jag bjuda in och ha badrums-party!
Kommer bli så sjukt snyggt att jag antagligen kommer vilja flytta in i badrummet, hihi.
Nu blir det sängen! Hörs imorgon

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0