Sådär positivt bitter, igen!..

Jag känner mig sjukt bitter. Idag har varit en bitter-dag helt enkelt. Jag är nästan aldrig bitter, mer irriterad eller kanske sur men går aldrig runt och är bitter lixom. Men det har jag gjort idag!
Sen är jag ändå en glad tjej, det är ju sån jag är. Jag är positivt bitter, det beskriver mig ganska bra just nu.
Men jag får vara bitter, just nu är det okej.
Jag har ändå, trots all bitterhet haft en bra onsdag. En väldigt varm och tuff onsdag men jag tog mig igenom den och nu har det blivit dags att krypa ner. Det är ju en dag imorgon också, som det så fint heter!
Ville mest bara dela med mig av lite tankar (läs bitterhet, haha). Jag slängde ihop en sen men god middag när jag kom hem efter jobbet förut.
Ett nytt recept, ni har väl inte glömt min lchf-utmaning?, som blev otroligt bra. Broccoli och spenatsoppa med baconströssel och ägg. Soppa tänker ni, när det har varit nästan 30 grader varmt ute? Ja, jag tänkte detsamma. Men fy vad gott det var. Det passade bättre än jag trodde och jag har nu konstaterat att man minsann kan äta soppa även när det inte är höst!
Vi åt ute på balkongen och det är så otroligt, superskönt svalt ute. Det är jag inte bitter på!
Jag är lite bitter för helst av allt vill jag bara stänga av allting och lägga mig i solen för att bli brun och fin!. Jag begär inget annat. Ta en paus lixom. Jag behöver det!
Jag tänkte hur som helst pausa för natten nu, är otroligt trött.
Dock måste jag bara skryta lite. Ni som känner mig kommer la inte tro era ögon då ni läser att lilla Lina var ute och power walkade/joggade innan jobbet idag.  J A G    J O G G A D E !...
Det gick sjukt bra, det var sjukt varmt, jag var sjukt stolt, det var sjukt skönt och svetten rann sjukt mycket.
Sjukt, är rätta ordet för att beskriva denna händelse. Sjukt duktig tjej!
Med det tackar jag för mig. God natt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0