Jag gjorde de!

Ser nu alla att jag klarade att designa om min blogg?! :D
Iofs har jag suttit i flera timmar och bakgrunden fick bli sån bara för att
men jag har fått höra av några stycken att de är " en typisk Lina blogg" och de är väl bra?
Bakgrunden är kanske mig , den är ball men jag ska nog ändra den inom kort
så ni som inte gillar den sådär jätte mycket, oroa er inte :)

Idag var jag hemma igen och de ser ut som om jag kommer få vara de imon också.
Då är de ju dock ingen skola utan praktik ..
Får se :)

DE SNÖADE IDAG, MIN LYCKA VAR GJORD!
fast de höll inte i länge, men ändå de kom snö!
Under dagen har jag roat mig med lite olika saker
men den bästa saken som roade mig var att Alex kom och fikade med mig :)
pratade en hel del på den korta stunden och tog en kopp te!
De va skönt att du kom och vi ses förhoppningsvis på lördag!
Nu skall jag sova och kurera mig
För imorgon händer de grejer
skriver nog inte imon men kanske på lördag :)
Puss på er!


Kommentarer
Du heter? Maaatthew

Du faila lite med din profil-bild :D Annars helt okej (;

2008-11-21 @ 00:13:33
URL: http://mathiasmedh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0