Dagsäventyr!

Hej igen alla söta läsare :)
Sitter i min stora säng med ett täcke över benen och datorn i knät
Har det allmänt mys alltså. Idag har varit en riktigt bra dag!
Som jag nämnde förut åkte jag mamma och farmor in till stan
och fikade för att sedan gå på bio. Såg filmen Australia och den var bra
det var en långfilm, romantiskt drama. Och gud vad mamma grät haha
hördes hennes snyftningar hela tiden, så söt :)
Jag å andra sidan höll mig, men gud vad jag kämpade
och jag erkänner, jag fick tårar i ögonen så jag inte såg texten flera gånger ..
Men jag satt faktiskt inte och bölade, riktigt stolt över mig själv haha
Den var gripande och man tänkte inte ens på att den var över 2h lång
och det är väl ett bra tecke? Det hände lixom så mycket hela tiden.

Direkt efter bion får jag ett sms där det står att jag skall gå raka vägen mot utgången
och gissa vem som kommer gåendes där i sina pilotbrillor?
Jo min micke! :)
Så jag dissade mammsen och farmor och åkte med honom hem
Vi tog oss en lååååååång pratstund i solen på våran altan och gick sedan in och åt.
Sedan hade vi världens bästa mys enda tills han skulle lämna mig och åka hem :(
Men han dränkte min t-shirt med sin nya parfym så jag skulle överleva haha

Imorgon blir det äventyr hörni! Jag och Drew skall till ULLARED, Ge-kås!
Skall bli riktigt kul för vet ni vad? Vi skall åka buss dit haha
Har aldrig gjort det så det skall bli kul.
Klockan 8 avgår den från Gbg, så vi äter frukost på bussen :)
Sedan har vi ca 4 timmar på oss att göra ullared osäkert!
Sen är vi hemma tryggt och säkert i Götet igen vid 5 tiden!
Så idag skall jag lägga mig i tid, typ nu ganska snart. skall ta bort sminket osv
sedan hoppar jag i säng och lyssnar på min ipod!
Sov gott allihopa
puss



Kommentarer
Du heter? Mikael

Ha så kul på Ullared :D

2009-04-07 @ 07:56:31
Du heter? Lina

Thank you honey :)

2009-04-07 @ 21:52:08
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0