friskna till

Det var precis det jag behövde idag. Friskna till alltså, kurera mig och sådär
Så idag var jag hemma från skolan och det var verkligen så himla skönt!
Det har verkligen känts i hela min kropp hur bra det var att stanna hemma idag!
Så, jag var nöjd med det beslutet. Skit i frånvaron man måste få vara sjuk for christ sake
Man är väl inte mer än mänsklig?

Även om jag varit hemma idag tog jag varken en lång sovmorgon eller sov på dagen
eftersom jag redan var uppe vid halv 9 imorse kunde jag lika väl gå med hunden
och lägga mig sen igen, tänkte jag .. Men när vi vart ute på morgonsvängen
böev jag så förbannat hungrig! Så jag gjorde världens godaste mannagrynsgröt! :)
Som jag åt framför tvn och känner du mig så vet du att jag är pigg vid de här laget
så jag gick lixom aldrig och lade mig igen.
Det blev inte gjort under resten av dagen heller, jag hade helt enkelt saker för mig!
Gjort lite småsaker men nått jag tänkte nämna var att jag gjorde mig ett par knästrumpor
Tänkte tagit kort men kanskek kan fixa det imorgon eller så, för er som vill se :)
Om det nu finns några som vill de haha
Jag lagade ett par leggins med eftersom dom alltid går sönder där på insidan!
En till sak värt att nämna är att jag och mammsen kollade på Greys, as usual
Den är ganska knäpp den serien om man tänker efter. Men den är grymt bra!
Mamma gjorde egenpressad apelsinjuice till mig , och hur gott var inte de då?
Hon fyller år imorgon, min älskade lilla mamma <3
Skall ha lite mys med middag och sådär. Älsklingen kommer med :)
på lördag skall hon firas lite mer så vi kör bara lite mys imorgon
Men nu måste jag krypa till sängs!
Skall till skolan imorgon, TIDIGT, dock går jag efter lunch nångång
skall ju till läkaren, mamma möter mig där och hur de slutar, de vet vi imon!
Wish me luck!
Sov gott
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0