Pjuh..

Pjuh pjuh pjuh
Nu har jag pysslat med bloggen nästan heeeela dagen
som tur var så led inte älsklingen av de för han har lirat GH hela dagen!
Jag borde sova för på torsdag börjar skolan igen ..
ser jag fram emot de? NEJ
Men de ska bli kul att träffa alla igen, I guess ..
Hur som helst, bloggen ser bättre ut nu än vad den gjorde innan
De är bara till att hålla med på den punkten .
men jag är inte riktigt klar än , har ingen profil bild tex de får ordnas imorgon
för jag måste lägga mig med tanke på skolans tider.
För övrigt har de varit en mysdag med Mikael <3
Jag hade pyjamasen på mig till klockan 17 eller nånting, hur skönt som helst
Igår åktes de skridskor för fulla muggar. Åkte till Kåsjön och upp till Totten
Så jag Sandra Mikael och Totten åkte så de värkte i fötterna!
Sen fick Jag och Sandra en idé om att grilla korv, för visst hör de ihop med skridskor ?!
Vi köpte en engångsgrill korv och bröd , skit mysigt
bara de att dom grillades klockan 22 på kvällen i min trädgård i 8 minus grader! HAHA
De va nog de sjukaste, men de var gott! :)
Kollade på film sen osv.
Vill skriva mer men då blir de så långt och Mikael har redan klagat på min textfärg
och jag svarade med att jag skriver inte några noveller så du kommer inte störa dig!
Bäst jag slutar då haha, för din skull älskling ;)
God natt, hörs väl imon

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0