Fia, lär mig att planera till hösten!

Jag kunde lika väl gått ut med mitt schampo,inpackning och duschcreme
lagt handduken precis vid dörren och ställt mig på gräsmattan.
Där hade jag haft en naturlig dusch! Ungefär så mycket regnar det här.
Antar att det regnar så mycket i stort sett över hela landet idag?
Fast vi kan tänka såhär, att regnar det idag så är det slutregnat tills helgen
eller hur? Så idag får det regna precis hur mycket det vill :)
Bara det slutar tills imon för då ska vi iväg på festival. Kommer bli grymt kul!
Och jag håller mina tummar så hårt jag bara kan att Hanna följer med!
Hennes pålle har klantat till det och skadat sig så idag tar dom bort stygnen
förhoppningsvis så klarar Hannas mamma av efterarbetet som är imon
så hon kan ta tåget ner till centralen och åka med oss till Tjörn.

Jag har ont i magen idag. Först gången på mycket länge skall ni veta.
Och jag kan inte sätta fingret på varför. Det brukar vara så med magont
men efter sjukdomen har jag lärt känna min mage helt kolosalt bra!
Men idag gör den mest bara ont. Den kanske protesterar lite mot regnet
Får lära den att idag får det regna precis hur mycket det vill.
Hur som helst så skall jag packa idag. vad tar man med sig till en festival?
Allt eller inget tänkte jag på. Det löser sig säkert
Har jag tur så blir det en sväng ner till Kungsbacka för att träffa min Fia.
Hon sa i princip att detta var sista gången vi kunde ses men jag vet att vi lösert.
Hon är bara så himla sugen på att träffa mig så hon sa så :)
Det är vad jag tror. Att vi visst kommer ses, jag skall bara lära mig att planera lite
det är verkligen inte min starka sida, planering. Jag kan helt enkelt inte det!
Jag hade kunnat packa innan så hade jag kunnat träffa Sofia idag tex..
Men nu är läget så och när jag har körkort kan jag bara ta bilen ner till henne. så de så
Oroa dig inte Fialia :) Vi kommer alltid hitta nån lucka tillsammans!
Du får ursäkta Lina att hon är lite kass på att planera.
helt plötsligt blev inlägget till sofia, men hon gillar det! :)
Nu skall jag sätta lite fart och bajs vad magen gör ont
puss




Kommentarer
Du heter? Xphoto

Nu är äntligen min fotoblogg klar.



Varsegod, ta en titt:)



trevlig dag..

2009-07-23 @ 14:13:39
URL: http://xphoto.blogg.se/
Du heter? Xphoto

hej självklart har jag en vanlig blogg. då mitt liv skiljer sig från andras så skyltar jag inte med den.

Men eftersom du frågar så självklart ska du få den.



www.sannassanna.blogg.se



trevlig dag

2009-07-23 @ 14:28:12
URL: http://xphoto.blogg.se/
Du heter? Xphoto

tack :) snällt av dig, hoppas jag håller stinget så folk tittar:)



trevlig dag

2009-07-23 @ 15:13:10
URL: http://xphoto.blogg.se/
Du heter? Johaaaanna

Vilken festival? :)

2009-07-23 @ 16:39:20

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0