Bekväm

Ännu en regnig dag i vårat kära land, Sverige
Är det inte underbart med svensksommar? Visst är det mysigt?
Skall faktiskt erkänna att imorse när jag vaknade, hörde att de spöregnade
så blev jag faktiskt glad. Eller lixom nöjd på ett sätt! För det är så mysigt
När man ligger i sängen och det är skitväder på utsidan
jag blev nöjd för att då kan jag ha mysdag utan att få dåligt samvete
Sedan kan jag använda mina snajsiga stövlar med!

Men sen är det en nackdel när det är regnväder och man har mysdag
Vovven måste ut! Det är väl bara hundägare som är ute i sånna här väder..
Men min hund är bra! Hon gillar absolut inte att gå ut när det regnar
hon är så bekväm av sig. Så när man öppnar dörren och hon ser vädret
tvekar hon alltid en stund sedan går hon längst med husväggen (där är det tak)
så långt det går, så hon inte skall bli blöt. Sedan kissar hon på första gräsplätt
och vänder hemåt! Snacka om bekväm hund! I like it :)
Jag har ätit en riktig brakfrukost (två mackor och en kopp varmchoklad)
så nu är jag redo för ett sex and the city avsnitt. Sen måste mitt rum rustas upp
Kan ju glänsa lite för pappa eftersom han kommer hem ikväll haha
Han kanske mot all förmodan tror att jag haft det så fint hela tiden
Tills hans inser att det är mitt rum .. Han kommer inte ens tänka på de ..
Skall ta kort på mina stövlar idag! Och sedan åka och hämta ett paket!
Ett paket som blir en del av mitt nya jobb! Wiieho
Mer info om det kommer som sagt!
Ha en bra dag. Hörs snart igen när jag tagit kort på mina stööööööövlar
Puss

Kommentarer
Du heter? Sanna

BLÄ på regnet:(/

2009-06-12 @ 12:30:01
URL: http://saniiee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0