natta

filmen sög så jag slutade kolla och gav min tid till datorn istället. Mycket bättre! Har hunnit läsa ikapp mig lite granna på alla bloggar som jag brukar läsa. Jag gillar att läsa bloggar, folk jag inte känner menar jag då. Självklart läser jag mina vänners bloggar också men att läsa om andra det tycker jag är kul. Jag fastnar så lätt!
Micke gick och la sig när filmen började och har försökt sova sen dess. Det har inte gått något vidare bra för honom direkt, jag pysslade precis om honom lite. Gav honom papper så han kunde snyta sig osv. Så nu försöker han på nytt!
Vi fick ordnat riktigt mycket i lägenheten förut, härligt värre! :)
Men jag saknar min säng, mitt rum, huset och allting så imon efter mötet sover jag hemma.
Nu skall jag krypa ner hos Micke, han kan som sagt inte somna.
Tänka sig att man skall natta sin pojkvän .. han har allt en bra flickvän han haha
sov gott



Kommentarer
Du heter? Mikael

jag har en bäst flickvän :)

2009-06-22 @ 07:51:32
Du heter? Lina

naaw! det har du älskling :)

vi ska inte tala om hur grym pojkvän jag har!

2009-06-22 @ 12:55:31
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0